::..SELAMAT DATANG..SELAMAT MEMBACA..SELAMAT PULANG..::

Friday, May 15, 2009

aku mlasa nak bg tahu org aku da ade blog sebabnya aku malas nak menulis...
hehe...

aku ni jenis malas ckit nak menulis...
lagi pulak kat cni susah nak dapat line...
bertambah-tambah la malas untuk menulis...

sekarang tengah minggu exam...
banyak subjek yang kene membaca...

aku rindu kat kengkawan lame...
da bertahun aku tak jumpa diorang...
kenapa lah aku tak ditakdirkan berjumpa dengan kalian semua...

aku nak senaraikan kawan2 lame aku...

boy : AZAM, MUAZ, DUMA, MUS, HAZIM, NON, IKHWAN, ELNOR, AREP, MIRUL, AMAD, ACAP, SHAHRUL, ODEN, dll..

girl : UNA, ADA, ZATI, TIRAH, NADEA, MASH, PEHA, FATIN, AWIN, HAZY, SOFEA, INTANNN, TIKAH, MDA...